Közérdekű…
Úgy gondolom, a netsz@r nézettsége, egyre terjedő ismertsége már nem csupán jó buli, hanem felelősség is. Célunkul tűztük ki, hogy görbe tükröt tartunk a társadalom elé, hogy megismerje önmagát. Ez eddig kimerült abban, hogy magukból hülyét csináló embereket tettünk közzé, most azonban ennél nagyobb lépést szeretnénk tenni. Életeket szeretnénk menteni és ha csak 1 is sikerül akkor nyertünk (nem, ez most nem vicc… és még csak nem is vicces). Tegnap este látott napvilágot a következő, elég megrázó hír:
H1N1 halál: a gyászoló apa SMS-e
A 24 évesen H1N1 fertőzés miatt elhunyt zalaegerszegi fiatalember apja SMS-t írt, amiben kikelt vakcinaügyben.
A gyászoló apa hétfőn veszítette el fiát, aki a H1N1 influenzavírus-fertőzés miatt halt meg. Az apa pedig most kikelt. A Népszabadságnak nyilatkozva mondta:
- Elég volt ebből! Ezt ismételgettem magamban, amikor újra azt láttam a híradókban, hogy némelyek még mindig azon marakodnak, milyen hátterű cég gyártja a vakcinát. Valami elpattant bennem. Úgy éreztem, muszáj tenni valamit. Bármit. Jobb nem jutott eszembe, írtam egy SMS-t a megyei lap vélemény rovatába. Arra gondoltam, hogy ha elolvassák az emberek, talán észbe kapnak, a zavarkeltők pedig elszégyellik magukat.
Feszültségtől remegő hangon mondja ezt egy férfi. Olykor hosszú másodpercekre elhallgat. Sírással küszködik. Hétfőn veszítette el fiát. H1N1 influenzavírus-fertőzés miatt halt meg.
Az SMS szövege a következő:
“Hajrá Magyarország! Üdvözöllek a 24 évesen elhunyt fiam nevében is. … Hála néhány felelőtlen vagy érdekből zavart, káoszt teremtő személynek, bármennyire szerette volna ellátni magát védelemmel, már késő volt. A H1N1 megelőzte. Most, a híreket hallgatva, mit gondol a zavart keltők csapata? Kit érdekel, kinek a tulajdonában van egy cég, amely egyébként hatásos szérumot gyárt? Minket az érdekelt, hogy használjon, minden egyéb számunkra másodrendű.”
Az apa elmondta, hogy fia sokáig habozott, oltassa-e magát vagy sem: “Persze, elmehetett volna a fiam az orvoshoz, ki tudta volna fizetni a vakcinát, de ő se tudta, mi a jó megoldás. Nem tudom hibáztatni, hiszen még néhány nappal ezelőtt is arról szóltak a hírek, hogy az orvosok, ápolók jó része sem oltatja be magát. Amikor a munkahelyén elkezdték a vakcinák beadását, a fiam már megbetegedett. Sokáig küzdöttek az életéért a kórház intenzív osztályán, de nem tudták megmenteni.”
megosztom
december 4th, 2009 at 10:18
Végre valaki ki merte mondani. Csak azt nem értem, miért kell ehhez meghalnia valakinek?
december 4th, 2009 at 10:22
Abszurdisztán, 2009. A jó magyar ember inkább belerúg a szenvedő emberbe, minthogy segítene.
december 4th, 2009 at 10:54
“Amikor a munkahelyén elkezdték a vakcinák beadását, a fiam már megbetegedett.”
Hát már ne is haragudjatok,de beteg embert nem oltanak be! Se h1n1 elleni vakcinával,se hepatitis ellenivel,semmilyennel,pont azért mert komoly szövődményei lehetnek,amik akár halállal is végződhetnek.
Másrészről,a h1n1be csak úgy nem hal bele senki. Emberek,kapjatok már észbe! Azt mondják a tv-ben hogy már X ember halálát okozta a h1n1,de azt nem teszik hozzá,hogy az illetők nagy része a tüdőrák végső stádiumában volt, vagy már alapból haldoklott… Paraszt vakítás az egész.
december 4th, 2009 at 10:54
Elsőként Őszinte részvétem.
Másodszor.”A 28 országban júliusban bekövetkezett 574 járványos halálozás elemzése arra is rámutatott, hogy a cukorbetegség és az elhízás jelentősen növeli a halálozás kockázatát. ”
Ha egy kicsit utánna néztek ennek a cikknek akkor olvasható,hogy a fiatal ember túlsúlyos volt.
Harmadszor.Mindenki a szívére és a józan eszére hallgasson.
Sajnos sok pánikkeltő ember van és sok hülye megjegyzésel pánikot tud kelteni.
Ha valaki biztosra akar menni az keresse fel háziorvosát,gyógyszerészét vagy olvasson szaklapokat.
Üdv.
december 4th, 2009 at 11:16
Szerintem igazából megkaptuk a régi influenzát, új, trendi néven…
Na jó, ennyire nem gyászos a szitu, de sokan vélik úgy, hogy a szezonális influenza sokkal jobban bebaszik, mint a h1n1…
A médiával meg valószínűleg azért fújatják ennyire, mert hát válság van, meg kell a pénz. Szóval fizess paraszt….
december 4th, 2009 at 11:20
# 3 goavica: másikon is megírtam neked, de itt is. Figyelmetlenül olvastad el a cikket. Nem betegen akarta magát beoltatni, hanem beteg lett, mire a cég rászánta magát az oltásra a sok bizonytalanság miatt. Már jóval korábban beígért oltás csúszott és eközben lett beteg.
Az igazi gont itt nem is az, hogy meghalt valaki (bár erről vélhetően a szülő másképp gondolkodik) hanem az, hogy a médiafaszkodás miatt tamáskodó cégvezető késlekedése miatt történt mindez. A cégvezetőben megvolt a szándék, be akarta oltatni az alkalmazottakat, csak aztán hallott/látott híreket amik az oltás szükségtelenségét esetleg káros mellékhatásait hangoztatta és ezért elbizonytalanodott. Ha akkor amikor a szándék megszületett benne, beoltatja az embereket akkor ez az SMS se íródott volna meg.
december 4th, 2009 at 11:22
# 5 Hank: olvastam egy statisztikát halálozási arányról, a szezonális magasan vezet. (persze ez is lehet, hogy csak kamu statisztika)
december 4th, 2009 at 11:32
# 7 Susan: Ugye-ugye? Pedig azt évente rengetegen elkapják… Akinek drasztikusan le van rongyolódva az immunrendszere az valószínű, hogy nem éli túl, de ez szerintem a legtöbb embernél nem így van. Egyébként a vakcina összetétele is elég aggasztó, viszont az biztos, hogy ez néhány embernek kurva jó üzlet
december 4th, 2009 at 11:36
# 8 Hank : aggaszto? persze és tojásalergiát okoz
Ismerős éppen abban a gyárban dolgozik, ahol ezt csiálják, éppen ott… és érdekes, Ő beoltatta vele magát. Pedig pontosan tudja, mi van benne. Innentől no comment.
december 4th, 2009 at 11:38
# 9 kulcsar: Én a higany tartalomra gondoltam, de a tojás is igazi húzó érv.
december 4th, 2009 at 11:41
Ne legyetek már hülyék…nem abba halnak bele h elkapják,hanem a szövődményébe.Ez szól annak aki azt mondta h beteg embert nem oltanak meg vmi tüdőrákról dumált még ami fingom nincs h jött a h1n1hez de oké akkor rákot is okoz kész:D
december 4th, 2009 at 11:42
Ja de amúgy az igaz h aki beteg azt nem oltják be,engem se oltottak be csak ezen a héten mire meggyógyultam.
december 4th, 2009 at 11:46
# 9 kulcsar: aztán kiderült, hogy ez bevett szokás és a többibe is annyi van
Lehet, hogy ha olyan nagy gond lenne, nem fogadta volna el a WHO a magyar vakcinat
december 4th, 2009 at 11:46
Arról miért nem károg a bibsi média, hogy a szezonálisba hányan haltak bele? Fogadni mernék, hogy többen.. Azért tart itt ez a szerencsétlen ország, mert ilyeneket bevesz ez a sok barom birka.. Érdekes, magyarok csinálták meg először a védőoltást.. Hápersze, végülis gyóccernagyhatalom vagyunk.. offshore cég.. Valamiből meg kell szednie még magát ennek a tetves kormánynak magát, miután helyére ülnek a narancsseggüek, s csak kevesebb jut.. vicc ez az ország, ezek az emberek.. oltassatok barmok
december 4th, 2009 at 11:48
# 10 Hank: még nem vagyok ennyire skizo, #13-at neked szántam
december 4th, 2009 at 11:49
# 14 halalaromakra: de, sokkal többen, sőt a halálozási arány is magadabb ott.
http://www.168ora.hu/tudas/mutans-h1n1-szemmel-tartalak-47088.html
december 4th, 2009 at 11:50
Nem hiszem el hogy ennyien nem látnak át az emberek a zsidók szócsövén: a médián. a baj tudjátok az hogy amit hallotok a tv-be azt el is hiszitek. szerintetek véletlen van az hogy az orvosok és ápolók nem oltatják be magukat? A sok okos biztos jobban tudja náluk. Az egész csak félelemkeltésre való hogy a sok hülye beoltassa magát és jöjjön a pénz de hát zsidóktól nem is lehet mást várni. Másrészt senki nem tartja azt furcsának hogy egymás után minden állat amit megeszünk kap egy influenzát hirtelen a semmiből amibe belehalunk?
1. volt a szürke marha kór(igaz nem “influenza”) de ott is nagyságrendekkel nagyobb feneket kerítettek a dolgoknak.
2.madárinfluenza: számot nem tudnék mondani de szerintem 1-2 embernél nem volt több a halálos áldozat és valószínűleg azok is azért haltak meg mert mellette súlyos beteg voltak és e miatt tönkretettek nem tudom hány 100 magyar gazdát mert kiirtották az állataikat.
3.és most ez? semmi bizonyíték nincs mellette sokkal több ellene. például miért van az hogy német országban a felső 10000nek másfajta oltás jár mint a többi embernek? van még 1000 meg 1000 dolog van amiből kiderül hogy az egész megin csak az emberek átveréséről van szó hogy x ember jól járjon… de aki hagyja átverni magát talán meg is érdemli. csö
december 4th, 2009 at 11:55
nehogymá ez a tag azokat hibáztatja akik nem oltják be magukat?!?!?!? =DDDDDD bocs… sajnálom a fiút tényleg .. de ez akkor is vicc. :S
december 4th, 2009 at 11:55
# 15 kulcsar: Leesett
Bár ez, csak az én véleményem.
Mellesleg az, hogy eltűrt ez a mennyiség a vakcinában, az igazából nem jelenti azt, hogy nem károsít… Ha kajával viszed be a szervezetbe, tarkón lövik azt, aki adta neked az ételt, ha belöveted vénásan megtapsolnak és te lehetsz a követendő példa.
december 4th, 2009 at 12:01
# 17 R.A.Salvatore: madarinfulenzában is volt pusztulás rendesen. India/Kina magasságában, ahol jóformán együtt élnek a szárnyasokkal, ott hullottak nem kicsit.
Zsido media: Szerintem szánalmas ez a zsidózás. Mindenki zsidó akinek cége van? Mindenki zsidó akinek médiuma van? Mi is zsidók vagyunk itt a napi/netszarnál? Zsidóknak lehet csak gyógyszergyára? Szerintem összekevered a faji kérdéseket a gazdaságival.
Orvos miert nem oltat? Mert Ő is a médiából táplálkozik és ne hidd már, hogy egy sarki SZTK-ba eljut hiteles infó a h1n1-ről! Hallott valamit Ő is a TV-ben, rádióban, amit elhitt aztán csók. A másik felük meg beoltatta magát, vajon miért? azok egy másik orvosi egyetemre jártak? Esetleg zsidó orvosira?
december 4th, 2009 at 12:02
# 18 mokn: te sem olvastad a cikket. A médiát hibáztatja a dezinformálás miatt. Semmi egyebet nem tesz.
december 4th, 2009 at 12:06
Ez az egész egy óriási, ultra nagy kreténség, és sajnálom hogy ilyen szarral akarja az agyatokat mosni a napiszar.
Részese lett ennek a médiapropaganda gőzmozdonynak ahol halál komolyan nyomatják beléd ezt a szart. NEM fogsz meghalni ebben a szarban! ELLENBEN amiben ténylegesen meg fogsz halni:
- EU lista vezetők vagyunk a ráktól okozott halálozási listán. SZÁZSZOR több ember hal meg Magyarországon minden évben tüdőrákban, májrákban, mellrákban, stb., mert habár veszed a kurva fáradtságot lenyelni a szart amit a hiradóban nyomatnak beléd, le nem tennéd sem a bagót, sem a piát, sem a rendszeres reggeli szalonnazabálást!
- EU toplistán vagyunk karambolok által okozott és egyéb baleseti halálok listáján mert ti parasztok egész egyszerűen imádtok bekúrva vezetni, vagy 3 bogyóval és 2 csík spurival megdobva volán mögé ülni.
- Ismét EU listavezetők vagyunk öngyilkosságok számában, mert a HALÁLBA KERGETNEK MINKET ILYEN FASZSÁGOKKAL HOGY EGY KURVA INFLUENZA MIATT FOGUNK MEGHALNI MINTHA A KIBASZOTT SÖTÉT KÖZÉPKORBAN ÉLNÉNK ÉS AZ ÁTLAGEMBER NAPI TÁPANYAG BEVITELE 2 MORZSA SZÁRAZ KENYÉR ÉS EGY TRIPPERTŐL FERTŐZÖTT POHÁR VÍZ LENNE.
- Az ember kurvára menő fejjel kimegy az utcára maszkban hogy “jaj el ne kapjam a hinit”, de hazamegy, ájulásig issza magát, elszív közben egy doboz bagót, vacsorára bezabál 2 mcdonald’s hambit, majd elmegy és megkúr egy egzotikus nemi betegségektől burjánzó picsájú kurvát.
Tehát kedves olvasók, kedves napiszar, ha tényleg “Életeket szeretnénk menteni és ha csak 1 is sikerül akkor nyertünk”, akkor gecire mással kéne foglalkoznotok mint az éppen terjedő influenzák; mondjuk inkább a magyar embereket évtizedek óta sújtó kulturális betegségekkel.
december 4th, 2009 at 12:06
# 20 kulcsar: Ne fújd fel ennyire…
Csak élvezd az összeesküvés elméletek jobbnál jobb gyöngyszemeit. 
Egyébként úgy hallottam, hogy a zsidók mellett cseh csabi is komoly részesedést kap..
december 4th, 2009 at 12:12
# 22 arsonist : ajánlanám neked a GYIK és Médiaajánlat oldalt. Teszünk mi mást is.
december 4th, 2009 at 12:16
#24 kulcsar : egyikben sem találtam felhívást arra hogy az ember figyeljen oda ezekre a problémákra, bár – elég egyértelműen – olyan már persze van, hogy menj, s oltasd be magad influenza ellen.
december 4th, 2009 at 12:16
# 23 Hank
azt teszem
ki is ütöttem nagyfesszel a csipet amit az oltással kaptam
december 4th, 2009 at 12:18
# 25 arsonist: alapvetően az van benne, ami az oldal célja, hogy felhívja az emberek figyelmét a sok szarra (ami az általános tartalom) és minden reklám bevételét jótékony célra fordítja. Ennél többet szerintem kevesen tettek itt a hozzászólók között
december 4th, 2009 at 12:18
Ez műbalhé. Egyszerű gyógyszerlobbi. Én csak abban a statisztikában hiszek, amit magam hamisítok!
december 4th, 2009 at 12:19
rohadjatok el, Napiszarosok! most, hogy megvettek titeket sok millioert, maris ezeket a szarokat kell postolnotok? azert jarok a napiszarra, hogy ne a zsido media altal keltett szenzaciohajhasz, parasztvakito moslekot olvassam, erre itt is ezt kapom.
a h1n1-be KEVESEBBEN haltak eddig bele, mint a standard influenzaba. es akik eddig belehaltak, azok is vagy tobbszoros attetes rakosok, vagy durva tulsulyosok voltak.
a tbc-rol miert nincs ilyen cikk? napi tobb ezer ember hal meg szerte a nagyvilagban. de errol nincs sehol sem hiradas, mert a kibaszott “h1n1″-rol kell cikkezni mindenhol, hogy a “fejlett” orszagok lakossaga vegye azt a szajbakurt vakcinat (amitol szinten tobben haltak meg vagy benultak le eddig, mint magatol a betegsegtol) jo penzert.
hat mar hozzatok is eler az izraeli gyogyszer lobbi keze. nagyszeru.
december 4th, 2009 at 12:22
#27 kulcsar : ergo nincsen benne az, amit én az előbb írtam. ne tedd itt a nagylelkű szociális munkást, aki meg szeretné menteni az emberek életét azzal, hogy csak terjeszted az éppen aktuális marhaságot. ha TÉNYLEGESEN szeretnél segíteni a magyar társadalom egészségén, akkor próbáld a TÉNYLEGES egészségügyi gondokat felhozni. ezek azok, amiket fent említettem, amikre semmilyen módon nem tesztek utalást. ámbár persze a “metrón táncoló zsidók”, “cigányok” és “emo-k” persze szerepelnek a GYÍKban.
december 4th, 2009 at 12:22
ill. Netszarosok, ti is
december 4th, 2009 at 12:24
# 29 Giancarlo: a tulajok nem szólnak bele a szerkesztők munkájába
december 4th, 2009 at 12:32
mondjanak bármit, olyan hírt még nem olvastam, hogy tömegesen haltak volna meg a beoltottak úgyhogy én is beoltattam magam és még élek.
december 4th, 2009 at 12:36
#33 Tom: mondjanak bármit, olyan hírt még nem olvastam, hogy tömegesen haltak volna meg a beoltatlanok, úgyhogy én sem oltattam be magam és még élek.
december 4th, 2009 at 12:37
# 20 kulcsar az már régen rossz ha az orvos is a médiából táplálkozik… akkor minek van orvosi diplomája? szar az egész ahogy van…
december 4th, 2009 at 12:37
szarok az oltásra..
sokan mennek dokihoz, és csak rávágják az orvosok, hogy igen ez az! pedig még mintát sem vettek! jahh és van egy gyógyszer, amit be lehet szedni, ha esetleg elkapnád!erre fejlesztették ki! úgy hívják, hogy TAMIFLU 75mg. megelőzésre is jó, csak kisseb dózisban..
miért nem ezt írja fel a doki akkor? .. ezt miért nem reklámozzák, hogy ilyen is létezik?
december 4th, 2009 at 12:40
# 36 sohasem: valszeg azért mert az nem kerül annyiba mint a vakcina… nem folyna be annyi pénz…
december 4th, 2009 at 12:42
# 37 csibe20
jahh egy baromarcúú társaság…
december 4th, 2009 at 12:46
Nem csak izraeli emberre mondjuk hogy zsidó, és nem csak romára mondjuk hogy cigány! Ezek az elnevezések az életstílusuk szüleménye, vagy éppen a hitüké!Nem rasszizmus!!!!! (De ők ebből jól profitálnak) Magyarra is mondjuk mindkettőt, attól függően hogy milyen életet él! Pénzt hajtja bármi áron, másokon átgázolva és hülyítve, semmit nem kímélve,(zsidó) vagy eszetlenül rabolni, nem dolgozni, lopni és igénytelenül élni!(cigány) Ezeket olykor használják is az emberek egymásra!
De a lényeg hogy a média nagyrésze Zsidó. A vagyon nagy érsze Zsidó kézben van!(Nem rasszizmus,lásd amit fent írtam) És most ez alatt nem a pénzt kell CSAK érteni! Vagyon lehet a gyógyszergyár is vagy egy szállítmányozási cég, kereskedelmi csatornák, média(ATW) stb….
Ez is fura hogy az ilyen hírek nagyrésze(ami mögött nagyrészt anyagi szándék, vagy kissebségi kérdés, van) Népszabadság, ATW- zsidó(liberális) csatornákon jutnak el elsőként az emberekhez!
Az arányokat számításba véve még az orvosok nagyobb százaléka sem oltatta be magát. Nem fele-fele! Családomban patikusok dolgoznak. Számszerint 2! És 15 ből csak 3 an oltották be magukat a munkahelyükön.Ők nem tartoznak a 3-ba. A többi miért nem oltatta be magát?! A saját tudásukban sem bíznak? Miért kell aláírásoddal felelősséget vállalnod, egy állítólagosan semmi rizikót sem képviselő vakcinára?Soha ilyet nem kellett! Miért nem vállalja a felelősséget senki-sem? GYógyszerészek nem értenek hozzá? Lehet….. De én mégkevésbé!És ezért tájékozódom!
http://www.youtube.com/watch?v=JXKfrCT5Ff8
Ez is egy érdekes videó! Lengyel miniszterasszony a H1N1-ről!! Tanulságos!!!!
Részvétem az úrnak!
december 4th, 2009 at 12:49
TAMIFLU-t a madárinfluenza alatt adták, az ellen volt kitalálva!!!
december 4th, 2009 at 12:54
# 40 Haggar

jahh és most is ezt írja a doki
szopatóra vettek minket
december 4th, 2009 at 12:59
én nem oltattam be influenza ellen magam sose…ez ellen se fogom… nem fizetek azért h a “nagyoknak” jó legyen… megkapják ők amúgy is a jó kis pénzt…
december 4th, 2009 at 13:03
na emellett már nem lehet elmenni szó nélkül. remélem nem függ össze az oldal eladása ezzel az ocsmány propagandaszöveggel.
az igaz hogy nagyon is közérdekű, de nem azt kéne sugallni hogy menjetek oltassátok be magatokat – a SEMMIÉRT – hanem azt hogy egyetek hazai biokaját, mozogjatok rendszeresen stb.
nem tetszik hogy megdöglött egy mekdonálc-röfi? de napi sertésként kitesszük, mi? egyébként hulljon a férgese. ezt hívják természetes szelekciónak. maga az oltás viszont több halált és egyéb bajt okoz azok között akiknek semmi szüksége nem lenne rá, mint ahány életet megment azok közül, akik oltás nélkül felfordulnának. lehet például bombagyar.hu -t olvasgatni, ha már kint van a linkje. legjobb a természetes úton megszerzett védettség.
december 4th, 2009 at 13:04
# 41 sohasem
gondolom abból is több megmaradt mint amire számítottak annó! Azt is el kell adni!
De az legalább már ki volt egyszer próbálva és nem is kell az aláírásod érte! Mert a recepten ott a dokié aki valószínű bízik benne, máskülönben nem írná rá a nevét! Lehet nem fog használni, de nagy valószínüséggel ártani sem!És te megnyugodhatsz hogy minden rendben! Jó ilyen tudattal betegnek lenni! Ha nincs ló jó a szamár is!
december 4th, 2009 at 13:09
szedjünk tamiflu-t
vagy toffifee-t
az finomabb
én egy jó kis szaftos SUNA bulival oltatnám be magam inkább
december 4th, 2009 at 13:14
# 44 Haggar
Apukám gyógyszerész..
a kamarában is ezt ajánlották bel-berkekben inkább…
nekem is szerzett egy adagot, de mondta, hogy ne zabáljam be ezt sem.. csak biztonságból adta… mert nem a közelében lakom..
de ezt is csak akkor vehető be, ha normálisan megvizsgálnak, labor eredményekkel igazolva… és nem csipp-csupp kis szaros megfázása van az embernek..
Jahh inkább sunalázam legyen
december 4th, 2009 at 13:20
olvastam sok mindent erről,főleg mikor az oviba alá kellett irni,hogy szeretném e vagy sem beadatni a gyerkőcnek.NEM merem,igaz még mindig nem tudom,hogy jó döntés e?Sok rosszat hallok,elmentem a saját orvosomhoz is érdeklődni mit gondol erről,Ő is azt mondta,hogy ne adassam be mert ennek a vakcinának komoly következményei lesznek majd később.Viszont,ha meg elkapjuk és ne adj isten esetleg a gyerekem hal bele akkor ki a hibás? hát én.Ha meg úgy döntök,hogy ok. kapja meg és ez miatt lesz baja, akkor is én vagyok a hibás…..mindegy ,hogy döntünk mindenképp szar döntés fog születni.Úgy hogy reménykedem hogy ne legyen semmi baj…….
december 4th, 2009 at 13:20
#46 sohasem
Igen-igen ez egyfajta patikai eljárás lehet, nálunk is ugyan ez a helyzet!
december 4th, 2009 at 13:24
# 47 angyalka: ilyenkor lenne jó tudni, hogy a dokid honnan szerezte az információját, milyen bizonyítékai vannak arra amit mondott, vagy az egész csak az Ő feltételezése!?
december 4th, 2009 at 13:28
# 47 angyalka : lol aszondja “ez miatt”
december 4th, 2009 at 13:30
# 50 arsonist: De geci vagy…
december 4th, 2009 at 13:32
# 51 Hank :
csak egy kis tréfa, no.
december 4th, 2009 at 13:41
én is beolthattam volna magamat…18 év alatt ingyenes az oltás az iskolákban és a házi orvosoknál is…nekem azt tanácsolta a házi orvosom,hogy jól gondoljam meg ezt az egészet…ő sem oltatta be magát sem a családja..amúgy is annak mi értelme,hogy beoltatom magamat h1n1 ellen amikor a vírus úgyis mutálodik?? az ellen nem fog hatni az oltás…az a sima h1n1re van..semmi értelme ennek az egésznek…és amúgy is az oltásnak nem minden emberre kiható következményei vannak…van akik megkapták barátaim is..és semmi bajuk,de van akinek viszont lesz baja tőlem…de akik megkapják az oltást és a h1n1 egyik mutálodott változatát kapják el azokkal akkor mivan?? ugyan ugy nem fog hatni az oltás..ami sima h1n1re lett kifejlesztve…
december 4th, 2009 at 14:08
# 53 omgxd: lásd fentebb, minimális mutálódást felismer az immunrendszer.
december 4th, 2009 at 14:34
hát nálam már akkor sántított ez a h1n1 mikor egy egész ország nem kért az ellen anyagból.. én véleményem szerint azért van ott ami sántít.. kicsit érdekes h hoppá itt a vírus.. de nem kell aggódni magyar országnak MÁR van ellenszere.. hát ne basszál már fel.. ráadásul hosszútávon nincsen letesztelve.. mi van ha évek múlva jelenek meg olyan mellékhatások ami azért maradandó lesz?.. nem érzem magam veszélyeztetve mert egyenlőre semmilyen betegségem nincsen.. se túl súlyom.. hallottam már sok mesét róla.. vírusról meg ellen anyagról.. ismerősömnek az unokatestvére birkózó és mindenki levághatja hogy igen is egészséges volt.. de ő is eléggé küszködött a vírussal.. ennek ellenére még mindig úgy érzem hogy kisebb veszélynek teszem ki magam azzal hogy nem oltatom be magam.. idővel majd eldől majd hogy mi lesz belőle.. azt is eltudom képzelni hogy 1hónap múlva már semmit nem ér a mostani ellenszer mert ugye tudja mindenki hogy ahogy terjed a vírus úgy mutálódik.. próbálja ő is magát fenntartani.. szóval mindenki saját döntése hogy beoltatja magát e.. egyébként miután beoltatta magát az ember 2hétel rá fog csak elvileg hatni rendesen az oltás.. szóval ha 2héten belül még is csak elkapnád akkor az szopacs.. mert többet ártott.. hmm
peace
december 4th, 2009 at 15:08
Ti minden szar ellen egyébként beoltjátok magatokat? Ezt most csak kérdezem, mert van, aki igen.
Én nem, és nem is fogom…
Véleményem szerint az meg már régen rossz, hogy nem tudják az “okosok” se eldönteni, hogy most az oltás megvéd avagy sem…
Hülyeségnek tartom az egészet….
december 4th, 2009 at 15:33
… szerintem a h141(direkt hívom így)egy kibaszot nagy Faszság… én pl decemberben sortba és pulcsiba járok suliiba reggel és semmi bajom sincsen ezt a szart véleményem szerint csak azok kapják el akik lusták és csicskák … mert az immunrendszer is olyan mint a tested … ha nem tartod fitten és nem edzed minden kis szart elkapsz…és ha allapvetőlegesen szar az immunrendszered enyivagy meghalsz .lehet ilyet durva írni de ez a természet rendje csak az erős maradfent … erről enyit nah csá
Ui.:én sem oltotam be magam :@
december 4th, 2009 at 15:42
na most már nem birtam tovább muszáj volt beregisztrálnom… azért ez fálháborito h egy egész országot hibáztat a fia halála miatt… egyébként részvétem neki tudom, hogy ez egy kibirhatatlan helyzet lehet énis ugyan igy fel lennék háborodva DE! Énis átestem ezen a h1n1nek nevezett népirto viruson… Mivel járt? 2 nap láz 1 nap hőemelkedés gyógyszert nem vettem be csak lázcsillapitot. hétfőre láz elmult annyi maradt, hogy köhögtem de nagyon torok és fejfájás orrfolyás meg szurt a mellkasom. Elmentem dokihoz mondta hogy ez tipikusan ennek a tünete. Pár napot pihentem és teljesen elmult az egész. Na most kérdem én ebben mi is olyan veszélyes?? Meg nézzünk kicsit a dolgok mögé egészséges ember erős immunrendszerrel ebbe nem halt bele. Hiradoban és origo, index féle “hirportálokon” is csak azt látja az ember, hogy ennyi meg ennyi ember halt bele. Aztán jo esetbe beleirják apro betűkkel h ilyen -olyan betegségei voltak mellette… Egészséges ember ebbe még NEM HALT BELE! Plusz ez a betegség létezett már a 70es években is. akkor is nagy riadalom miegymás oltások stb főleg az USA-ban. na már most az akkori oltás hatoanyaga nagy mértékben hasonlit a mostanihoz egykis higany stb. azt akkor betiltották mert hosszu távon maradando károsodásokat okozhatott a szervezetben és okozott is sokaknak..
A legszomorubb: szinte tesztelés nélkül rámondták h hatásos és nincs “semmilyen” mellékhatás pedig a komolyabb mellékhatások esetleg csak honapok után jelentkeznek.
Amugy meg ha mutálodik a virus akkor feldughatjátok magatoknak az oltásotokat mert semmit nem fog érni… v rohantok megint az uj oltást is beadatni??
Még annyit tennék hozzá, hogy az a marha amelyik azt állitja h az orvosok a médiábol “táplálkoznak” az legyen szives ássa el magát:)
december 4th, 2009 at 15:44
# 57 uberjani: így igaz, olyat, hogy “enyivagy” tényleg elég durva írni…
a gyengék meg vesznek kabátot meg hosszú nadrágot, és akkor talán nem halnak meg.
szóval te vagy az erős
december 4th, 2009 at 16:05
#58 dix_ drága dix_! ha a WHO felvette az ajánlott oltások közé(!) akkor annyira nem lehet rossz! amúgy itt rinyálsz, hogy “jajj nem 2 évig kísérleteztek rajta! úristen!”, pedig akkor amikor elterjedt a penicillin nem rinyáltak, hanem örültek, hogy egyáltalán van! szóval pofád lapos. (én is beadattam magamnak. még élek!) és lehet, hogy gonoszság amit mondani fogok, de: EBBE HALJATOK BELE.
csókollak titeket.
december 4th, 2009 at 16:19
Hisztis Picsa, remélem tudod, hogy az átkok egyszer visszaütnek? : )
Te dilettáns, agymosott, manipulatív kurva.
december 4th, 2009 at 16:24
Nem tudom mennyit hallottatok az előző járványról, 1976-ban volt.
Több száz ember tartósan bénult le.
A lényeget már arsonist, R.A.Salvatore és még néhányan már elmondták előttem.
december 4th, 2009 at 16:26
Egyébként valamelyik nap olvastam valahol, hogy ha elüt az autó, és a szervezetemben megtalálják a vírust, akkor én is a h1n1 áldozata leszek.
december 4th, 2009 at 16:28
köszi Kisasszonykám. tudod imádom az ilyen embereket! amúgy igen, tudom.
) köszi, hogy figyelmeztettél! én vagyok az agymosott? na erről vitatkozhatnánk.
december 4th, 2009 at 16:29
Mindenkinek a magánügye, hogy beoltatja-e magát vagy sem. A legtöbb halál esetnél mindig más volt az ok, mint utólag kiderült (mármint a “h1n1″ mellett). Először az idősek kaphatták el, mivel ezt mondták, majd hirtelen a kismamák, meg a cukorbetegek, meg szinte még a mennyországi lelkek is a legvégén. Részemről hülyeségnek tartom, nem is oltatom be magam.
Amúgy meg H(á)1(e)N1 almát….és nem lesz beteg. Egészséges étrend…
december 4th, 2009 at 16:29
sok orvos és ápoló nem oltja be magát?? és ezt honnan veszitek?
december 4th, 2009 at 16:33
Mindenkinek van ismerőse, akinek van ismerőse, akinek szintén van ismerőse és így tovább és így tovább…na meg persze az iwiw. Talán innen?!
december 4th, 2009 at 16:33
# 3 goavica :
teljesen igazad van! annyira felfújják ezt a h1n1 témát.. -.- milyen érdekes, hogy ha elkapjuk a sima influenzát, abból is fel tudunk épülni oltás nélkül, ha egészségesek vagyunk, az immunrendszerünknek köszönhetően. anno volt egy ilyesmi helyzet kb. 10 éve. akkor még a sima influenzától is paráztak az emberek. én akkor még kisgyerek voltam. muterom beoltatta magát, engem nem. ő elkapta az influenzát, én nem.
december 4th, 2009 at 16:35
olvass utána tudatlan:)
december 4th, 2009 at 16:35
TrueWhitee: akkor valamit benéztetek.
december 4th, 2009 at 16:37
Miért nekem írsz? Valamit most te néztél be, de nagyon.
december 4th, 2009 at 16:39
# 66 HisztisPicsa
Nekem konkrétan édesanyám pont az. Ő mondta. Meg a sok sok kollégája.
Egyébként itt is leírom, hogy a hepatitis-be sokkal többen halnak bele, az oltás mégis több 10 ezer forint, az iskolákban nem osztogatják..
Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy kapcsoljátok ki kicsit a tévét, és mindjárt másképpen látjátok a dolgokat.
december 4th, 2009 at 16:41
Nem tudom mennyit hallottatok az előző járványról, 1976-ban volt.
Több száz ember tartósan bénult le.
Erre utaltam énis:) És a HisztisPicsa szintű alacsony értelmi szintel rendelkezőknek hozzátenném, hogy nem a virustol hanem az oltástól:)
Amugy ismerőseim egész család beadatta magának a sima influenza elleni oltást. Oké minden rendben nem is lettek betegek… Nade 8honap védettség után a következő télen az egész család ugy megbetegedett h csak na… Nem is oltatják be magukat többé…
Ha meg legyengült szervezetbe beadják az oltást akkor megint 2 hétig még szarabbul lesz és mégkönnyebben elkaphatja.
Én azt mondom, hogy aki tényleg veszélyeztetett gondolok itt kismamákra, tulsúlyosokra és komolyabb betegségekkel szenvedőkre azok oltassák be magukat mert nekik sokkal nagyobb az esélyük arra, hogy belehalnak. És annál még az is jobb talán ha valamilyen károsodást okoz a az oltás. Aztán bizakodjanak….
WHO? hagyjad máá én ilyeneknek rég nem hiszek…. ahogy a magyar politikai elitnek és az europai unionak se
december 4th, 2009 at 16:43
# 60 HisztisPicsa: Köszönjük a jókívánságot. Igazán rendes gesztus volt tőled.. Te olyan vagy nagyjából mint az erős szervezetű barátunk. Csak neked nem fitt tested, hanem oltásod van… Egyébként remélem, hogy ha mi meg is halunk, te túléled mert védve vagy… Ennyire felfújni az ilyesmit eléggé erős, nem? Influenza, beszopom, felgyógyulok, jövőre meg újra… Kissé túl liheged.
december 4th, 2009 at 16:44
h1n1 onmagaban nem halalos,csak ha mutalodik (vmi sulyosabb betgseggel mar alapbol rendelkezik az illeto es emelle kapja el a h1n1-et) akkor halalos.akik belehaltak,azok mind mar olyanok voltak,akiknek mar vmilyen sulyosabb betegseguk is volt(pl volt olyan aki vegso stadiumos rakban szenvedett).Sry ha vki ezt mar leirta,nem olvastam vegig a kommenteket,csak gondoltam szardobalas elott nemart tisztaban lenni a “mellesleg” resszel.
december 4th, 2009 at 16:44
Jah, igen, a tamiflu pedig rezisztens a h1n1-re.
Szedjétek csak
december 4th, 2009 at 16:45
Kisasszony: az enyém is
és ő beoltatta magát. sőt.. az ismerősei közül nagyon sokan..
Hepatitis-B? már ne is haragudj, de minden 7.-8. osztályos megkapja. nem értem, hogy akkor miről beszélsz.
Nem is kapcsoltam be
december 4th, 2009 at 16:46
(ingyen kapják meg.. ezt elfelejtettem odaírni.)
december 4th, 2009 at 16:47
HisztisPicsa drága amugy én már ebbe nem halok bele:) Mivel már védettséget szereztem a virus ellen. 1 életre és NEM 8 HONAPIG mint te:) Ha már jokivánságoknál tartunk énis mondhatnám h remélem emiatt bénulsz le v h 8 honap mulva megkapod és belehalsz. De mivel nem vagyok olyan primitiv mint te nem teszem:)
december 4th, 2009 at 16:48
hisztispicsa-nak uzenem:
2009. június 3-án megjelent a kanadai Global Research honlapján William Engdahlnak egy cikke ezzel a címmel; „Sárközy titkos terve a disznóinfluenza elleni oltás kötelezővé tételére”. Engdahl megállapította, hogy „az egyetlen probléma a disznóinfluenza (H1N1) elleni oltással, hogy eddig sem a WHO (Világ Egészségügyi Hivatal), sem az US Government’s Center for Diseases Control (CDC) nem tudták sem elszigetelni, sem egy elektromikroszkóppal lefényképezni a H1N1 influenza “A” vírusát.
ennyit a who-rol.
december 4th, 2009 at 16:48
Ha minden ember az oltására szánt pénzt átutalta volna az én számlára, ma már milliomos lennék, ha nem milliárdos..hmm..de jó is volna…
december 4th, 2009 at 16:51
Gratulálok a tájékozottságodhoz, kedves Picsa.
A hepatitis b oltását tíz éve kapják a gyerekek, ami azt jelenti, hogy a társadalom jelentős része _nincs_ beoltva.
Ezenkívül ennek a betegségnek rengeteg formája van.
december 4th, 2009 at 16:55
köszönöm mindenkinek a válaszát. éppen arról kell írnom házi dolgozatot, hogy “hatással van-e a későbbi nemzedékekre az önfeláldozás és a példamutatás”. határozottan “nem” lesz a válasz
. szereztem egy kis tapasztalatot. már tudom mit fogok írni az összefogásról meg mindenről! köszi a segítséget!
U.i: 14 éves vagyok. köszi a segítségeteket!
Hisztis”kurva”picsa, az agymosott, hülyegyerek.
pápá.
december 4th, 2009 at 17:05
Kedves Picsa
nagyon örvendek de 14 évesen mi a faszt osztod az észt vigyázz nehogy belehalj a higany mérgezésbe amit bejuttattak a szervezetedbe,vagy 10 év múlva esetleg fogyatékos legyél……majd ird mi lett veled xD
december 4th, 2009 at 17:05
Példamutatás???? Mire is gondolsz itt pontosan ki mutatott itt jo példát? Bajnai Gordon h beállt a kamera elé aztán beszuratott vmit??? v mi? önfeláldozás?? ki áldozta fel magát???
december 4th, 2009 at 17:11
dix_ nem én választom a címet. én csak írok
angyalka csak kíváncsi vagyok. vagy mit vártok? üljek kussba és írjak mindenféle hülyeségről?
december 4th, 2009 at 17:14
aham hisz erről szól az oldal.oltsátok egymást…….ebbe még benne is vagyok h1n1 azt máááár nem
december 4th, 2009 at 17:16
Hali
Oltassátok be magatok birkák! Vagy egyszerűbb ha eltöritek a lázmérőt és benyelitek a higanyt. Egészségetekre! Végül is úgy is túl népesedés van nem fogtok hiányozni.
Legutoljára azt a halálesetet hallottam amikor egy terhes nő belehalt a szülésbe gyerekével együtt. Császár metszéses volt a szülés és azt mondták a h1n1be halt bele. Fel se merül néhány gyökérben hogy a szülésbe is belehalhatott. Meg akik meghaltak eddig volt valami MÁS betegségük.
Most azért mert néhány karvaly $-t akart csinálni feldobták a sertés influenzát, mert a madár influenza már lejárt. Ezek divatot csinálnak ebből 3-4év és jön a háziállatok influenzája, lehet abba az oltásba higany helyet már klórt raknak.
Ja meg a fejesek oltásáról annyit, hogy n képen látszik hogy őfőgyökérségük nem veteti le a kupakot a tűről.
december 4th, 2009 at 17:16
nem te választod a cimet. ok. de akkor legalább tudd h miről irsz…
magyarázd meg nekem légyszi h jelen esetben te mit gondolsz példamutatásnak és önfeláldozásnak? Hiszen elméletileg erről irsz akkor tudod miaz…
december 4th, 2009 at 17:18
hisztispicsának:
kezdjük ott,hogy 14 évesen nem tudom,hogy mit ugrálsz itt meg osztod az észt amikor körübelül még semmiről nincsen fogalmad az életben…ja és tényleg sok orvos meg ápoló nem oltatja be magát képzeld..például van itt egy oylan kórház ahol én lakom ahol szinte senki sem oltatta be magát… a h1n1-ben meg nem a 10évesek és 20 évesek fognak belahalni hanem akik olyan betegségben szenvednek ami legyengití az immunrendszerüket..és az elkapja a vírust és abba hal meg..illetve a túlsúlyosak.egyik nagyon jó ismerősünk intenzíven dolgozik..és ott is így haltak meg..illetve akiknek beadták az oldást azok lettek betegek…egyik ismerősöm megkapta az oltást..mist ért vele? tüdőgyulladása van és minden más baja..eddig teljesen egészséges volt most meg baszhatja…szall sztem nem neked kéne itt osztogatni az észt…írd meg nyugodtan a dolgozatodat..és maradj inkább csendben…A másik meg az,hogy nem tudom,hogy feltünt-e mindenkinek,hogy az iskolákba ingyenes az oltás..és mivel valakinek a gyerekét beoltják..így arra akarják ösztönözni a szűlöt,hogy ő is oltassa be magát…és így megy a pénz…csak nem a mi zsebünkbe..hanem azokébe akiknek így a havi fizetése annyi,mint egy átlagos tiszteségesen dolgozó embernek a két évi kereslete…amúgy is nem lehet senkit sem arra kötelezni,hogy oltassa be magát,mert ez magánügy,hogy ki teszi meg és ki nem…lehet,hogy nem most lesznek ennek tünetei..de X év múlva az az ember aki megkapta az oltást és legyengül a szervezet például és akkor nyal be egy vírust majd..lehet,hogy csak egy egyszerű influenzát..lehet akkor jelentkezik majd a tünet…
december 4th, 2009 at 17:20
Szomorú, hogy ennyi embernél van sokkal több esze egy 14 éves lánynak. Ne haragudj, “HisztisPicsa”, ez nem ellened szól. Ahogy fentebb olvastam, van, aki azt sem tudja, mi is az a védőoltás, hogyan is működik. Tévedés ne essék, ez nem gyógyszer, tehát a hosszútávú mellékhatásokról kb ennyit. És nem a 60-as éveket írjuk már, hogy bármi szart piacra lehessen dobni. A higanyos hozzászólást inkább nem is említeném, mert az már annyira korlátolt emberre vall, hogy teljesen felesleges bármit is reagálni rá. Olvastam feljebb azt is, hogy elhízott ember halt bele a H1N1-be. ÉS?! Aki elhízott, megdögölhet? Ráadásul rengeteg sok rossz egészségű ember el közöttünk. Azt pedig mindig is tudtuk, hogy a gyógyszergyártás nagy üzlet, sajnos így van, de tenni ellene nem tudunk. Ergo, valaki most is megtömte a zsebét, de anélkül ez lehetetlen. És még egy megjegyzés: aki nem adatja be az oltást, és megkapja a betegséget, persze, lehet, hogy simán átvészeli, baj nélkül. De a lappangási idő alatt sok másnak is átadhatjuk, akár a családtagjainknak is, akik között lehet akár legyengült egészségű is. Aki akár bele is halhat. Én ezt nem kockáztatnám.
Egyébként a rengeteg idióta rémhír meg összeesküvéselmélet a szomorúan sok tájékozatlan félanalfabéta retardált miatt tudott így lábrakapni, akik hisznek minden marhának, és tovább szítják a hisztériát.
Mindenkinek maga dolga, mit hisz, de csak addig, amíg kárt nem okoz ezzel másoknak. És sok felelőtlen, agyatlan politikust ezért úgy picsánrúgnék, hogy lyukat üssön az égen.
december 4th, 2009 at 17:20
HisztisPicsa KÉRLEK oltasd be magad és a családodat is beszéld rá, legalább csökkentjük a hülyebarmok számát
december 4th, 2009 at 17:21
oké dix_
például az egy szar példa (nekünk tizenéveseknek), hogy ez a vén benkő itt ringatja a himbilimbijét mindenféle celebműsorban. önfeláldozás: hmm. hmm. önfeláldozás. na ez már nehezebb… ezen még gondolkozom :”D
december 4th, 2009 at 17:21
KAMUKA
:D:D
hallod az a nő nem a szülésbe halhatott bele hanem meginditották a szülést mert olyan szar állapotban volt.De sajnos sem őt sem a Babát nem sikerült megmenteni erről ennyit……..és pedig azért volt rossz állapotban mert elkapta a H1N1 et és lélegeztető gépen volt……attól függetlenűl jobban félek az oltástól.Igaz sokan vagyunk szelektálni kell,de én nem akarok még elhullani
december 4th, 2009 at 17:22
amúgy szidhatok engem
engem nem zavar! hajráááááááááá!
december 4th, 2009 at 17:22
# 90 omgxd
Nem csak innen megy nekik a pénz. Mikor bejött a vakcina, az állam x milliárdot (mindenhol mást olvastam) adott a gyártónak, miközben az minden felelősséget rá ruházott.
Na most, az a pénz mondjuk pont hiányozna az egészségügybe, így az az eszes kismama, aki van annyira bölcs, hogy beadatja az oltást, és mondjuk teszem azt korábban kölykedzik, nem tudja majd hova tenni, mert inkubátorra nem lesz pénz
Sarkított példa tudom, de a lényeg ez.
december 4th, 2009 at 17:26
jah még egy érdekesség…nem a gyengék hullanak hanem pont ez erős immunrendszerrel rendelkező egészséges emberek….mert ahogy védekezik a szervezet túlreagálja a virust és igy a tüdőnél felszaporodik valami rohadvány ….nem tudom mi xD és ez okoz tüdővérzést……
december 4th, 2009 at 17:27
demdom:
az elhízásba belelehet halni…olvass utána kérlek hogyha nem hiszed el..számtalan ilyen hírvan nap mint nap..úgyanis a szervezetünk nem bírja a túlsúlyt..van akinek már annyira brutális az elhízás,hogy ágyhoz van kötve..lábra állni nem tud…szall hidd el,hogy belelehet halni az elhízásba…és mivel így nekik sokkal gyengébb a szervezetük..így hamarabb meghalnak a vírusokban..
december 4th, 2009 at 17:28
nem hinném hogy orvosok korlátolt emberek lennének…….okoska inkább oltasd be magad jobban jársz xD
december 4th, 2009 at 17:28
olyan édes emberek vagytok! <3
x"D
december 4th, 2009 at 17:29
Ennyi szedett-vedett baromságot már régen olvastam… Ha ez a hozzáállás marad, akkor imádkozzunk, hogy ne jöjjön egy minden eddiginél veszélyesebb járvány, mert a sok marha miatt belehalna a fél ország… És sajnos az oltás sok esetben már eső után köpönyeg lesz, mert már járvány közben kapják rengetegen az oltást. És hogy egy védőoltástól miért kell félni, az számomra örök rejtély marad. Többek között Pasteur is forog a sírjában…
december 4th, 2009 at 17:30
omgxd: Nyilvánvaló! De ha az illető oltást kap, biztosan nem hal bele a betegségbe, ez kb ennyire egyszerű. Nem értem a felvetést.
december 4th, 2009 at 17:32
demdom:
az egy dolog,hogy megkapja az oltást de az nem egyik percről a másikra hat..szall addig elkaphatja és akkor ő nagyobb veszélynek van kitéve az elhízása miatt..
december 4th, 2009 at 17:35
# 93 HisztisPicsa
A benkős jo példa de akkor a dolgozat témádat nem itt kellett vna emlitened mert a témához nincs köze…
# 91 demdom
1. öreg olvass és ne tv-t nézz igen is tartalmaz higanyt az oltás…
2. nem gyogyszer DE vannak benne különböző anyagok öreg nehogy azt hidd h itt csak szimplán beadják neked a legyengült virust…. sokkal komplikáltabb ismételten a tudatlanság…
3. nem a 60as évek de ha utána jársz érdemben nem sokat változott az oltás összetétele. Azért légyszi kezdj el olvasgatni… ne indexet meg origot hanem google stb…
4. Elhizott ergo nem egészséges… Az elhizás lehet h szar kimondani de betegség sőt egyre inkább népbetegség… Az elhizott embernek nem olyan az immunrendszere mint egy egészségesen élő sportos embernek…
5. Ja megtömjük vkinek a zsebét mai világba nem megy máshogy de légyszi akkor had tudjuk már h kinek is tömjük a zsebét? kihez forduljunk ha esetleg az oltás miatt bármi lesz velünk?
Én továbbra is tartom magam ahhoz, hogy egészséges ember ne adassa be magának.
december 4th, 2009 at 17:36
omgxd: Értem, persze! De ha nincs kismillió ökör híresztelés meg összeesküvéselmélet az oltással kapcsolatban, akkor nem járvány KÖZBEN kellene beadni az oltást, hanem akár jóval előtte, mint teszik ezt nálunk civilizáltabb országokban. A lényeg ez volna, de minálunk ezt sem mehet simán, mint semmi más sem. És messze nem csak az elhízottakról van szó. Én pl asztmás vagyok, sokan mások pedig egyéb nyavalyák miatt érzékenyebbek. És természetesen mindenki más is legyengül, aki megkapja a fertőzést, és mint tudjuk, utána jön a SZÖVŐDMÉNY. Az esetek nagy többségében ebbe szokás belehalni, nem magába a vírusfertőzésbe.
december 4th, 2009 at 17:37
# 20 kulcsar látom a lényeget szürted le grat:/
december 4th, 2009 at 17:38
de van köze
hogy az emberek milyenek is. hogyan beszélnek bárkivel. azért jöttem okostojáskodni, hogy megnézzem, egy olyan embernek hogy magyaráznátok, hogyan állnátok ki a saját álláspontotokért. ezért kommentáltam pont egy ilyen mindenkit érintő bejegyzéshez.
december 4th, 2009 at 17:40
ezt dix_ -nek írtam.
december 4th, 2009 at 17:40
de úgy gondolom ezt többször nem fog előfordulni. teljesen elment a kedvem mindenféle ilyen dologtól…
december 4th, 2009 at 17:42
Ilyen egy vita mikor 2 szembe ütköző álláspont találkozik. Jelen esetben ez amiről igazábol csak sejtések vannak és senki nem tudja megmondani mi is a helyes valojában.
december 4th, 2009 at 17:45
hisztispicsa: hogy az emberek milyenek is. hogyan beszélnek bárkivel<—ez sztem nem egyenlő az összefogással illetve az önfeládozással….még gyerek avgy 14 évesen..ebből látszik,hogy összevissza írkálsz itt mindent..közben meg fogalmad sincs arról,hogy mit hogy magyarázz meg..
demdom: nekem igazából az a véleményem,hogy ebben az országban lakik 10millió ember…és ha járvány van akkor nem annyi ember hal meg az országba,hogy két kezemen megtudom számolni..hanem több száz vagy ezer..legalábbis szerintem..ja és én is veszélyeztetett vagyok iylen értelemben úgyanis allergiás vagyok és nem csak egy dologra..hanem 3-4re…és mégsem oltatom be magamat..mert ennyi erővel minden ellen belehet oltatni magunkat..3éve múlva majd jön a nyuszi influenza? vagy mi?:D és akkor is mindne ember szalad majd oltatni magát,mert valamelyik marha azt mondta,hogy járvány van..
december 4th, 2009 at 17:45
dix_, ha ennyire okosnak hiszed magad: ahhoz picit több higany kellene, hogy kinyiffanjunk tőle. A “vivőanyagok” egyik alapvető feltétele, hogy egészségre ne legyenek veszélyesek, de azt hittem, ez mindenki számára nyilvánvaló.
És nem az összetétel változása a lényeg, hanem a feltételek és a szabályozás. Te is olvass picit szerintem.
A 4. pontra feljebb ott a válasz.
És tudod még egy apróság. Az utóbbi néhány évben “sima” influenza ellen is beadattam magamnak a védőoltást. Nem is volt gondom ezzel, előtte viszont két-háromszor elcsíptem a fertőzést, és ennyi pénzt bőven megért, hogy ne kapjam el többet. Volt ugyanis, hogy szövődményt is sikerült kapnom, pedig nem vagyok elhízott. Ja és annak külön örülök, hogy nem is adtam tovább a vírust másoknak. Pl idős nagymama, csecsemő unokahúg, stb. Ez is felelősség, jobb lenne kicsit elgondolkodni ezen ahelyett, hogy mindenki csak önmagáról beszél.
december 4th, 2009 at 17:49
ha egy gyerek megkapja a kötelező oltását szó nélkül engedjük mert tudjuk,hogy az a javát szolgálja.Viszont egy laikus ember aki szart sem ért ezekhez a dolgokhoz és hall ezt azt,azért mégiscsak el kezd félni és joggal.Pláne ha több orvost is megkérdez és egytől egyig ellenzik……..ki az aki ezek után be merné vállalni? Vagy csak én vagyok ilyen félős?????simán beadattam volna magamnak………..de nem fogom mert nem merem. ennyi és akit tudok le is beszélek erről,úgy hogy közben tiszta marad a lelkiismeretem…
december 4th, 2009 at 17:51
demdom: mindneki csak önmagáról beszél? egy az,hogyha például a családban nincsen senkisem beoltva akkor nincsen semmilyen olyan,hogy csak önmagamra gondolok..és amúgy is lehet vannak olyan emberek akik önmagukra gondolnak és akkor mivan? akik bevannak oltva akkor ezek szerint nem kaphatják el..akkor lehetnek olyan emberek a társadalomba akik csak magukra gondolnak és nem oltatják be maguukat..iylen esetbe minek gondoljunk másra? mert ha pl a családba mindneki beoltatta volna magát csak én nem..akkor elgondolkoznék,hogy én is beoltattom magamat..de így fölösleges..akkor nem tudom,hogy miről beszélünk itt,hogy vannak akik önmagukra gondolnak…
december 4th, 2009 at 17:52
omgxd nem tagadom, tényleg hülye vagyok. amúgy tényleg nem, nem egyenlő. de mivel nem fejtem ki részletesen a feladatot ezért nem érted, hogy számomra ez hogyan függ össze. és lehet hogy összevissza beszélek, sőt biztos vagyok benne mivel ez is kicsit zavaros lett
december 4th, 2009 at 17:53
Az nem válasz h “ÉS?! Aki elhízott, megdögölhet? ” Aki elhizott gyengébb az immunrendszere ergo könnyebben belehalhat egy esetlegesen adodo betegségbe… Énis elkaptam a h1n1et és elég gyenge volt… A szezonális influenza ellen miért nem lépnek igy fel? pedig sokkal többen halnak bele és kapják el… amugy meg a higany az minden mennyiségben ártalmas tud lenni a szervezetre…
december 4th, 2009 at 17:53
omgxd: sokmindenben igazad van, de azt ne felejtsd el, hogy mifelénk a járvány már nem olyan, mint amikor a középkorban jött mondjuk a pestis. És azt se felejtsük el, honnan is indultunk: egy apa sms-e, amit a betegségben elhunyt fia miatt írt. A srác haláláért közvetlenül felelősek a rémhírterjesztők. És azért akadt már 3-4 olyan világjárvány pár évtizeddel ezelőtt, amelyik milliók halálát okozta, tehát a dolog semmiképpen sem vicc. Persze remélem, olyan soha többé nem lesz, de ha egy olyan esetben is ez lesz az ország hozzáállása, megnézhetjük magunkat.
december 4th, 2009 at 17:55
HisztisPicsa
Sajnálom, hogy lekurváztalak.
Igazából nagyon felidegesít, mikor valaki szenvtelenül mások halálát kívánja.
Egyébként a korodat utólag tudtam meg, tizennégy évesen én is sok mindent összebeszéltem.
december 4th, 2009 at 17:58
demdom: nem hiszem,hogy egy olyan járványnál ilyen lenne az orszég hozzá állása…akkor teljesen más lenne a helyzet,mert pl akkor tisztába lenne az állam azzal,hogy veszély van..nem úgy mint most..mert sztem most semmilyen veszély nem fenyegeti az országot ezzel a vírussal…igaza van dix_ -nek hogy a sima influenzába többen meghlnak és még sem szalad mindneki az orvoshoz beoltatni magát…vannak ellentétek lesznek is..aki beoltatja magát tegye azt aki nem az meg annak a dolga ennyit erről..
december 4th, 2009 at 17:58
Kisasszony: nem haragszom rád
december 4th, 2009 at 18:06
dix_: örülj neki, hogy te így átvészelted, de az te vagy, és most így történt. Így legyen nagyszülő korodban is.
A higany minden mennyiségben káros, remek, mert akkor ne is gondolj bele, miket viszel be a szervezetedbe minden nap. És minden káros anyagból van tolerálható mennyiség. Ha nem szlopál az ember minden áldott nap higanyt, akkor szépen kiürül, és gyakorlatilag nem okoz kárt.
omgxd: a lehetőség mindenki számára adot a sima influenza elleni oltásra is, a hírverés kisebb, ami nagy hiba is, emiatt évről évre halnak is meg emberek. Én pl (mint írtam már) nemcsak magam, hanem a környezetem miatt akartam védetté tenni magam, mert nem akarom veszélyeztetni a családomat, pl a féléves unokahugomat.
A véleményedhez jogod van, ez egyértelmű, de a rémhírterjesztőknek nem volt joguk a butábbját elijeszteni. Nekem már az is sok, ha emiatt EGY halott van, pedig van már több is.
december 4th, 2009 at 18:14
33 éve már volt pánik!!!
1976-ban Amerikában egy haláleset nyomán kimutatták a sertésinfluenza vírusát! Annyira féltek a járványtól, hogy kapkodva fejlesztették ki az oltóanyagot, ami aztán 25 ember halálát okozta. Végül többen haltak meg így mint a járvány következtében!Valahogy kísértetiesen hasonló a helyzet!
Még mindig tartom magam a lengyel miniszterasszony beszédéhez!
http://www.youtube.com/watch?v=JXKfrCT5Ff8
De a kommenteket olvasva rájöttem hogy képtelenség normálisan vitatkozni! A H1N1 ellenesek példa hegyekkel támasztják alá állításaikat. Mig akik mellette vannak csak annyit mondanak másokra hogy szarkeverők, meg pánikkeltők stb…. Igy aztán hetegik mondhatjuk el újra újra ugyanazt, mert mindig lesz valaki aki jobban tudja. Itt ebben a vitában 20 an ellene 2 en mellette, de pontosan nem számoltam. Ez lehet országszerte is az arány! MÉGIS A TÖBBSÉG A HÜLYE!
december 4th, 2009 at 18:17
Én tartom magam ahhoz, hogy:
1. Aki ugy érzi oltassa be magát szabad ország senkit nem gátolnak benne.
2. Aki le van gyengülve (akik ebbe eddig belehaltak): betegek, kismamák esetleg idősebbek talán jobban teszik ha beoltatják magukat mivel rájuk sokkal nagyobb veszélyt jelent ez az influenza.
3. Egészséges embernek nem hiszem h szüksége van az oltásra mert esetleg nagyobb kárt tehet a szervezetében mint a megbetegedés. Az már egy más eset ha pl gyerekek közt dolgozik v ilyesmi. De ugye nem akar megfertőzni másokat de az a más miért nem adatja be magának az oltást?
december 4th, 2009 at 18:17
#22 arsonist hozzászólása is teljesen igaz!
december 4th, 2009 at 18:26
# 123 Haggar
Ó, igen, már be is másoltam egy ismerősömnek.
Valami próféta lehet
december 4th, 2009 at 19:54
# 124 A Kisasszony
Próféta… Haha..Amit leírt, azt saját magára is mondhatta volna, általánosítania meg nem kellene.
HisztisPicsa, neked meg inkább mással kellene foglalkoznod.. Például, melyik iskolába menj, ha elballagtál satöbbi. A többit meg hagyd rá a felnőttekre.
december 4th, 2009 at 19:59
Ő szerintem a lengyel miniszter asszonyról beszélt!!! De nem biztos :S
december 4th, 2009 at 21:37
SUNÁÁÁÁZNÁÁÁM
december 4th, 2009 at 22:24
Érdemes beadatni az oltást. Hiszen minél többen adatják be, annál kevesebben lesznek fertőzöttek és képesek továbbadni a vírust.
Az összeesküvéssel kapcsolatban elképzelhető, hogy a gyógyszergyárak, akik leginkább ellenzik (és fő szószólók a témában) az oltás beadását, hiszen ők természetesen profitálnak a nagy számú megbetegedésekből.
A H1N1 elleni oltást ugyanazzal a technológiával állítják elő, mint a szezonális ellenit. Igaz, hogy GBS-ben lebénulhatsz, de ha elkapod a H1N1et erre nagyságrendekkel nagyobb esélyed van.
december 5th, 2009 at 00:09
Na akk mondom a szitut… Aki azt gondolja h egy nagy átbaszás az egész, meghogy pánik keltés meg a stb megjegyzések az olvasson utánna és nézze már meg h mekkora baromságot beszél…:S
A hinit bárki ekaphatja de föként a fiatal jó immunrendszerűekre veszélyes! egy öregember akinek szar az immunrendszere az 4 nap alatt kiheverheti de akinek jó az 2 hétig is küszködik negyven fokos lázban mert harcol a szervezete a virus ellen, ezek után teljesen legyengül a szervezeted és elkapod a tüdögyulladást ami nem sima amit meg lehet gyogyitani… hanem 99%-ban halálos virusos tüdögyuszi… amiben meghalsz mint az a szegény 24 éves srác. És nem a hiniben halsz meg hanem ebbe hal bele sok ember h semmilyen gyógyszer nincsen a virusos megbetegedésekre…
Szal sztem ne mondja senki h nem veszélyes, oltassa be mindenki magát amig teheti mert ha holnap te mész a korházba vele mert balfasz vagy és nem oltatod be magadat akk gratula… Sztem nem kéne jáccani az életeddel!!!!
//goavica//:”Azt mondják a tv-ben hogy már X ember halálát okozta a h1n1,de azt nem teszik hozzá,hogy az illetők nagy része a tüdőrák végső stádiumában volt, vagy már alapból haldoklott… Paraszt vakítás az egész.” ===>Olvass utánna jobban sztem…
december 5th, 2009 at 00:41
“Úgy gondolom, a netsz@r nézettsége, egyre terjedő ismertsége már nem csupán jó buli, hanem felelősség is.”
Ez ugye, csak vicc?!
december 5th, 2009 at 00:43
Nem volt türelmem végigolvasni a fenti kommenteket, mert néhány barom komolyan kiakasztott. Hogy mondhat valaki olyat, hogy nem kell aggódni, nem veszélyes, csak az hal bele, aki gyenge? És a srác, aki két napig lázas volt, aztán szúrt a mellkasa, de túlélte, úgyhogy nem kell félni? Majd ha az ötéves gyermeked kapja el a vírust, és belehal a lázba, vagy épp a szívbeteg édesanyád, akkor máshogy fogsz gondolkodni a természetes szelekcióról, és a könnyen kiheverhető betegségekről.
Akkor az önjelölt szakértőknek, akik a mezei influenzához hasonlítják a H1N1-et: Nem tudom, hogy 15 éves tinik vagytok, akik nem akarnak visszaemlékezni a gyerekkorukra, vagy éppen 40 éves alkoholisták, akik nem tudnak, de próbáljatok már visszagondolni, hogy anno kaptatok-e oltást mindenféle betegség ellen? Ugye, hogy ugye? És most supermannek hiszitek magatokat, mert már mindenre immunisak vagytok, közben eddig is literszám pumpálták belétek a vakcinákat, csak akkor még nem volt ilyesmiből politikai kérdés.
Amúgy pedig egy új vírus ellen nem tud védekezni a szervezet, mert nem ismeri, szóval lehettek ti hiperegészséges Norbi-növendékek is, akkor is keményen ágynak fog dönteni, ha egyszer elkapod a H1N1-et, és ha peched van, úgy tönkretesz, hogy napokig fulladozol, véreset köhögsz, aztán összeesik a tüdőd, és csendben kapálózva megfulladsz.
Végül egy faszfej írására reagálnék, aki azt mondta, ha beoltatod magad, egy ideig rosszul leszel, és könnyebben el is kapod a vírust: Az igaz, hogy rosszabbul leszel tőle, de tudod, miért? Egyszerűen fogalmazva azért, mert benned van a vírus legyengített változata, amit az immunrendszered éppen megismer, és megtanul védekezni ellene. És épp ezért akkora faszság az, hogy ez idő alatt könnyebben megkaphatod a H1N1-et. Hogy kaphatnád, hiszen már kicsiben megkaptad?
december 5th, 2009 at 01:00
#132 Azért leszel rosszul ha beoltatod magad, mivel immunreakciót vált ki belőled a bejuttatott vírus és nem pedig mert “elkapod” a H1N1-et (a magyar vakcina eleve elölt vírusokat tartalmaz nem pedig legyengítettet, tehát nem fertőz meg=)).
december 5th, 2009 at 01:17
Az a baj, hogy ez az “olvass utána” is kétélű fegyver. Lehet egyik oldalról és a másik oldalról is írásokat találni. Akinek lövése sincs a vírusok/baktériumok/egyéb kórokozók és a az immunrendszer működéséhez, az ugyan csak kapkodhatja a fejét, hogy akkor most fej, vagy írás
Annak ellenére, hogy 5 odaadó tanulással elcseszett éve után pályát voltam kénytelen változtatni, mert a folyamatos szép ígéretek ellenére kutyának sem kellet a sokszor kínkeservesen megszerzett tudásom, azért nem volt teljesen felesleges.
Túl sokat most nem fogok oltani, mert már korán van ahhoz. De:
Aki nem oltatja be magát, mert olyan vagány, hogy nem fog megbetegedni, meg nem lesz neki súlyos,
az legalább akkor koccoljon le az újszülöttek közeléből, mert ők simán elkaphatják és a nem igazán kifejlődött immunrendszerük ugyan nem tudja felvenni rendesen a harcot a vírussal!
Mint írták korábban, akin kijönnek a tünetek, azok már egy napja is fertőzők lehettek.
Ha érdekel még valakit, szívesen témázok, csak előbb alszok egyet
december 5th, 2009 at 01:24
Aludjatok inkább. Az pedig, hogy ki oltsa be magát és ki nem, mert nem akarja, az ne hogy már barom vagy balfasz legyen. Elvégre mindenki a saját életéről, saját maga hozza meg a döntést. Nem te, nem a gyógyszergyár, nem a doki, nem is a jó édes anyád. Erről ennyit. Szerintem meg felesleges a további vita, mert egyetértés úgy sem fog születni, koptatni tovább meg az ujjadat nem érdemes…
december 5th, 2009 at 01:35
Nagy a nyüzsi
# 132 Békakirály
A béka még mindig marad?

Ez a “hiperegészséges Norbi-növendékek” nagyon tetszett
Amúgy a dolgot ahhoz tudnám hasonlítani, mint hogy a tömegben ha megjelenik egy új zsebes, akkor a rendőr először nem tud mit kezdeni. Csak jönnek a bejelentések, a zsebmetszésekről. Időbe, meg munkába telik, amíg rájönnek, hogy ki az. Hűvösre rakják egy időre, közben leadják a drótot a kollégáknak, hogy új szaki van a környéken. Ezután ha akciózik, már könnyen elkapják, mert ismerik.
# 133 thevenomous1
Mindkettőtöknek üdvözlet a túlórázó éjszakai baglyok klubjában!
december 5th, 2009 at 11:56
Rohadt 1 ország ez… :S addig basszák át az embert minden szarral h már abban se bízik meg ami valójában jó, avagy jó lehet… Sajnálom a fiút naon…
december 5th, 2009 at 12:15
Öszinte részvétem a fiúnak, de én eddig se akartam beoltatni magam ezután sem fogom. Tegnap olvastam egy cikket 2 kutatótól akik tesztelték a vakcinát. Azt mondták mindenki konzultáljon az orvosával mert csak 1 hónapjuk volt a tesztelésre és a hosszú távú mellékhatásokról fogalmuk sincs. Sőt azt is mondták hogy túlzónak tartják a félelemkeltést mert nincs akkora gond. Rátették még egy lapáttal kijelentették hogy egészséges és erős immunrendszerű ember nem tud bele halni a vírusba….Hogy nem oltatom be magam ez persze csak az én véleményem, de a döntésem végleges….Nem oltatom be magam.
december 5th, 2009 at 13:46
#136 kacsa27: lehet a rendőrséget kellene ráállítani az ügyre.
#138 Kriszty: nincs félelemkeltés. A H1N1 valóban nem rendelkezik még olyan mortalitással, hogy az félelemre adjon okot, de ha mutálódik és kialakul egy sokkal virulensebb típus akkor az nem kis aggodalomra ad okot majd.
Természetesen senkit sem lehet kényszeríteni az oltás felvételére, de ha belegondolsz, hogy megéri-e inkább véres-bubisat felköhögni, vagy egy kis szúrás…
Szerintem nyilvánvaló a választás.
december 5th, 2009 at 14:57
# 126 TrueWhitee köszi a jó tanácsot, már megvan, hogy hová megyek ;D
december 5th, 2009 at 15:15
# 139 thevenomous1
Persze megértem a Te álláspontod is, de elfelejtettem idézni a legfontosabb részt…a testvérpáros akitől a fentebb említett bejegyzésben írtam( a kutatók) azt sejtik amit most kezdtek el vizsgálni hogy hosszú távon valószínűleg idegrendszeri károsodást okoz. Nos inkább most egy kis véres-bubis felköhögés, mint később idegrendszeri károsodás. Persze ez ismét csak az én véleményem.
december 5th, 2009 at 16:20
Kriszty
Ezt hol olvastad?
december 5th, 2009 at 17:06
Pontosan már nem tudom, de nagyon sok oldalon ezzel találkozom. Az oltóanyag összetevők között van higanytartalmú alkotórész is. Mielőtt mindenki rám támadna hogy más gyógyszerben is van az rendben de kiderült h nem kompatibilis a többi összetevővel szemben ezért lehet tapasztalni sok mindenkinél idegrendszeri bajt, már Magyarországon is fekszik egy két ember az oltás mellékhatásával őket antibiotikummal kezelik, próbálják semlegesíteni az oltást. Angliában pedig betiltották az oltást.
december 5th, 2009 at 18:01
Őszinte részvétem!
Egyébként én a természeti törvények híve vagyok: a gyenge meghal, az erős életben marad. Egyébként az oltásokat úgy általában nem tartom szükségesnek, de hát a muszáj ellen sajnos nem lehet mit tenni.
december 5th, 2009 at 19:59
# 144 Dagatt
A természeti törvények rég nem működnek. Ha működnének, tized ennyi ember sem lenne a Földön. A járványokat pont az tette lehetővé, hogy a régen viszonylag elszigetelt települések ma már jól össze vannak kötve, ezért is tud egy fertőzés gyorsan és széleskörűen terjedni. A “természeti törvények” akkor működnének, ha sokan kiköltöznének a városokból és nagyon korlátozottan utaznának. Akkor jóval enyhébb járványok lennének.
Azonkívül az, hogy az influenza kinek okoz durva szövődményeket (tüdőgyuszi, tüdővérzés, stb.) az véletlenszerű, alig függ attól, hogy valaki erős, vagy gyenge.
december 5th, 2009 at 20:57
# 143 Kriszty
Akkor valszeg a thiomersal-ról olvastál. Arról egy elég sz@r cikk tényleg sok helyen megtalálható. Van is egy feketelistám ezekről.
Elkövettem azt az undokságot, hogy leellenőriztem. Akadt benne ferdítés.
Addig jó, hogy a thiomersal (http://en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal) etil-higanyra és tioszalicilátra bomlik a szervezetben. Az is jó, hogy az etil-higanyt kevésbé vizsgálták, mit a metil-higanyt (merthogy ez utóbbi tengeri halakban és egyéb herkentyűkben előfordul) és a metil-higanyra van az 0.1 mikrogramm/nap/kg határérték.
Az viszont érdekes “fordítási hiba”/ferdítés, hogy az etil-higany mérgezőbb, mert pont fordítva van. Tehát a határérték, amit a mérgezőbb metil-higanyra megadtak, az használható a vakcinában levő kevésbé mérgező etil-higanyra is.
További adat, hogy az etil-higany mennyisége a szervezetben 7 nap alatt megfeleződik (szemben a metil-higany 50 nap alatt). Szóval az oltóanyagban levő mennyiség (ami egyébként 25 mikrogramm) 10 hét után az ezredrészére csökken.
Még erről a 25 vs 0,1 mikrogrammról. Ez most úgy látszik, hogy a szuri egy 250 kg-os “ember” napi adagja. De a határérték folyamatos adagolásra vonatkozik. Szóval napi 0,1 mikrogrammos adag mellett ha 7 nap alatt megfeleződik a cucc, hosszú távon menyi lesz a szervezetbe. Kis számolás után kijön, hogy 0,96 mikrogramm/kg. Vagyis a szuri egy kb. 30 kg-os (kis)ember adagja. Ha figyelembe vesszük, hogy ez a cucc kevésbé mérgező, mint a metil-higany, akkor tényleg oda jutunk, hogy aki már ad immunválaszt, az nem lehet olyan kicsi, hogy nem kaphatja meg.
Másik ferdítés, amit a terjengő cikk állít, hogy a határérték szájon át történő bevitelre vonatkozik, az oltóanyag pedig közvetlen a véráramba kerül, ami veszélyesebb, mert szájon át kevesebb kerül a véráramba. Hogy a határérték tényleg “lenyelésre” vonatkozik-e, arról nem találtam semmit, de az oltást “intramuscularisan”, vagyis izomba adják. Ez azt jelenti, hogy a szövetnedvbe kerül, nem pedig a véráramba.
december 5th, 2009 at 21:38
#144 Dagatt
Nem tudom elképzelni, hogy ne jártál volna már orvosnál életed során, vagy soha nem szedtél volna gyógyszert. A társadalom, amiben élünk, a természetes szelekcióra teljességgel fittyet hányva működik. Bármiféle hátrányos tulajdonsággal rendelkező embert támogatásban részesítünk, de ez véleményem szerint rendjén is van így. A probléma az a H1N1-el, hogy életerős, tökéletes immunrendszerrel rendelkező fiatalokat is képes megölni.
Én a héten adatom be az oltást magamnak (mandulagyulladás gyanúval nem akartam kockáztatni).
#145 kacsa27
Csak kíváncsiságból kérdem, merre laksz?
december 5th, 2009 at 22:08
# 143 Kriszty
Bocs, hogy Téged “piszkállak”, nem ellened irányul, nem Téged akarlak letámadni, hanem a forrást
Az a “nem kompatibilis” ez új nekem
Az a higanytartalmú vegyület tartósító szer. Semmi köze a hatóanyagokhoz. Annak kell csak megfelelnie, hogy se az oltóanyagot, se a beoltottat ne bántsa, de akadályozza meg, hogy bármi élő kifejlődjön, ha egyáltalán bele tudott kerülni.
Az idegrendszeri akármi az a Guillain-Barré szindróma akarna lenni. (A higany is okozhat idegrendszeri károsodást, csak sokkal nagyobb mennyiségben) Ez egy autoimmun reakció, ami heveny fertőzés hatására alakul ki. Abszolút nem biztos, hogy az oltóanyagtól volt 76-ban.
Az antibiotikumos kezelés pedig baktériumok ellen jó, a vírusokat nem hatja meg. Másért szokták vírusos fertőzésre adni: a legyengült szervezetet ne fertőzze meg valami baci is. Vagy pedig a szövődményként kialakuló tüdőgyuszit kezelik így, mint szerintem a kórházi eseteknél.
Angliában pedig NEM TILTOTTÁK BE, hanem most kezdik az oltást
(http://www.nhs.uk/AlertsEmergencies/Pages/Pandemicflualert.aspx)!
Tőlem is kérdezte a doki, hogy kell-e, amikor rám kerül a sor, de mondtam, hogy kösz, már megvolt
december 5th, 2009 at 22:23
# 147 thevenomous1
Nem ismétlem önmagam, lásd # 148 vége
Napi egy-másfél órát buszozok (mert sajnálok vezetésre elcseszni ennyi időt utálok vezetni, meg különben is a sofőr ebben jobb szakember, Nem beszélve arról, hogy a hazautakkal terhelem eléggé a környezetet, így legalább kompenzálok valamit), ahol kissé kitettnek érzem magam a fertőzésnek. Szóval amikor itthon jártam belövettem magam. Nemcsak azért, mert otthon előbb megkaptam, hanem mert a magyar szakemberekben (pilisborosjenői skacok) jobban megbízok. Egyébként is bizonyítottak: a mostani 2 már a 4-5. tőlük.
december 6th, 2009 at 20:16
Üdv! Nagyon jó ember volt, én ismertem mert itt tanított a szigetvári suliban ahová magam is járok. És azért nem a legjobb érzés egy jófej okos embert elveszíteni
Szegény nyáron házasodott össze a feleségével is :S
december 6th, 2009 at 21:19
idióta marhák… h1n1 már évekkel ezelőtt is volt és lesz is. ki nem szarja le? azok halnak bele, akiknek gatya az immunrendszerük… azoknak pont elég ez a szaros influenza is…évente több ember hal meg leeső virágcserepektől, mint ettől a kibaszott szarráreklámozott mondvacsinált szarban… a sok marha meg csak megy a tv2, rtl klubos szarok után… érdekes módon mind a huszonakárhány áldozatnak volt más baja is… sok marha… oltassátok be magatokat úgy a jó, ugyanúgy megbetegedtek és még pénzt is kidobtok rá… csak gratulálni tudok…. legalább a napiszaron ne ez legyen a téma, mert tényleg nem fogom olvasni…
december 6th, 2009 at 21:21
“A probléma az a H1N1-el, hogy életerős, tökéletes immunrendszerrel rendelkező fiatalokat is képes megölni.”
az anyádat azt…. legalább egy életerős fiatalt írj te marha
december 6th, 2009 at 23:07
#152 obi van keno
Nem állítom, hogy tökéletes rálátásom van a témára, de amit írtam az igaz.
Életerős, egészséges fiatalokat is képes megölni, mivel nem csak a felső légutakat támadja meg, hanem a tüdőt is. Olyan súlyos fertőzést okozhat, hogy a beteg saját immunrendszere túlzott válaszreakciójába hamarabb belehalhat, mint magába a fertőzésbe (citokin vihar).
Próbálj kulturált hangnemet megütni. Thanx
december 7th, 2009 at 03:26
Nos, akkor kezdjük mindjárt az elején, ne egyél tojást mert megdöglesz..:) Ugyanis nem az elhízás hanem a koleszterin okoz szívrohamot.. De ezt a margarin reklámokból és az omega zsírsavreklámokból már tudjuk.. Másrészt a H1N1-be még senki nem halt bele csak esetleg a szövődményébe.. Másrészt nem értem mi a bajotok a magyar oltással minden jót a magyarok találtak fel.:DDDDD Mellesleg én se lövettem be magam, sőt még elis kaptam.:OOO Sőt pont abba a korosztályba tartozom akire elvileg a legvszélyesebb… de hú 400 zsepimbe került és semmi bajom.:) Egyébként mi lenne veletek jönne egy kolera?:)))) Arra nincs védőoltás.:DDD Sőt a spanyolnátáhára sincs.:DDD Érdekes én nem nézem meg a hiradóba a H1N1 című celebrovatot és vmiért nem is aggasztom magam. Aki meg annyira félti az egészségét. Ajánlom a testmozgás, egészséges táplálkozást és tibetet:DDD Aki magyarországon él úgyis elfog kapni vmit.:DDD NEm értem ezt a nagy riadalmat úr isten H1N1 jézusom most mi lesz.:OOO Meg az újszülöttek meg ne menjünk olyannak a közelébe jézusom mi terjesztjük… Ha minden ember napi 3 gondolattal kevesebbet forditana rá már is nem világjárványról hanem egy lefolyásos betegségről beszélnénk nem pedig korunk szuperbetegségéről mely úgy hat mindenkire mint a kriptonit szupermenre.:DDDD Egyébként tudjátok hány olyan dologgal éltek együtt amibe akármelyik nap belehalhattok?:))) A szénmonokszid szint a levegőben… az emberek egészséges életmódja… a h1n1 miatti stressz… Azt pl tudtátok-e ha nem iszokt elég vizet szívrohamot kaphattok??? Nah ezt ki tudta de arra is van ám védőoltás a sőr:DDD Jah és a 70% fölötti alkohol minden vírust elpusztit:DDD legjobb oltóanyag.:PPP
december 8th, 2009 at 00:49
beszarás milyen hülye emberek vannak… gondolkozzatok már egy kicsit… ha megmentheti az életeteket meg terhes nők esetén a szerencsétlen baba életét is, akkor nem kurvára mindegy, hogy ki gazdagszik meg rajta? a szezonális influenzának is sok áldozata van, de érdemes lenne azt is megnézni, hogy mennyi idős emberekről van ott szó.
ez az egész nem csupán egy hiszti… kapjatok már a fejetekhez… szart sem ér az erős immunrendszer, a c vitamin meg egyebek…
rohadtul nem arról kellene szóljon ez az egész, hogy az ember a foltos birkákhoz tartozik vagy a csíkosakhoz… sok más országban nem kérdés, hogy oltsanak-e, oltanak és kész…
ébredj fel magyarország… ébredj fel buta közvélemény…